Από τις ριπές
Η ΩΡΑ μηδέν έχει ήδη σημάνει για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, αφού τα υπέρογκα χρέη και ελλείμματά τους και η γενικότερη απαξίωσή τους δείχνει ότι ο ΟΣΕ έχασε το τρένο.
ΟΧΙ μόνο στον τομέα του εκσυγχρονισμού και του ανταγωνισμού του με τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά και στην υπόθεση της βιωσιμότητάς του.
ΜΕ χρέη πάνω από εννέα δισεκατομμύρια ευρώ- σχεδόν τετραπλάσια από αυτά της παλιάς Ολυμπιακής Αεροπορίας- ο ΟΣΕ αποτελεί τον πιο υπερχρεωμένο κρατικό οργανισμό και οι προοπτικές για το μέλλον του διαγράφονται δυσοίωνες. ΚΥΡΙΩΣ γιατί δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο σχέδιο ή πρόγραμμα ώστε οι σιδηροδρομικές μεταφορές να αποκτήσουν τον ρόλο που έχουν στις περισσότερες χώρες.
ΤΟ τρένο θεωρείται, σε όλο τον κόσμο, το κατ΄ εξοχήν προνομιακό μεταφορικό μέσο, αφού είναι το ασφαλέστερο, το φιλικότερο προς το περιβάλλον και το οικονομικότερο.
ΟΜΩΣ στη χώρα μας καμία κυβέρνηση δεν ασχολήθηκε σοβαρά με τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Επί χρόνια εξαγγέλλονται προγράμματα και σχέδια για τον εκσυγχρονισμό του δικτύου του και του τροχαίου υλικού.
ΤΑ οποία είτε δεν εφαρμόζονται είτε υλοποιούνται με τόσο αργούς ρυθμούς που ξεπερνιούνται από τα πράγματα και η κατάσταση δεν αλλάζει. Τα συχνά δυστυχήματα που σημειώνονται στο δίκτυο του ΟΣΕ επιβεβαιώνουν την εγκατάλειψή του.
Η προηγούμενη κυβέρνηση υποσχόταν προεκλογικά ότι θα εξυγιάνει τον ΟΣΕ και αντ΄ αυτού εκτόξευσε τα χρέη του από τα 3,5 δισ. ευρώ το 2003, στα 9,4 δισ. το 2009!
Η σημερινή κυβέρνηση, που έχει θέσει την πράσινη ανάπτυξη ως κύριο στόχο της, οφείλει να ασχοληθεί σοβαρά με τη βελτίωση των σιδηροδρομικών μεταφορών.
ΝΑ καταρτίσει ένα αξιόπιστο και εφαρμόσιμο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του δικτύου και του τροχαίου υλικού και να αποκαταστήσει την αξιοπιστία των σιδηροδρόμων, που σήμερα βρίσκεται στο χειρότερο σημείο της.
ΤΑ ΝΕΑ
2 σχόλια:
cosco αγοραζει και τα τρενα και να σουτην στας ευρωπας απο το λιμανι στο τρενο και μετα διανομη.Το μαγαζι ξεπουλα οτι με κοστος οι πατεραδες μας και οι παπουδες μας ειχανε κανει.Η νεα ταξη ορμα. Και η τηλεοραση και τα λοιπα μμε ασχολουνται απο ιθαγενεια[σοβαρο αλλα οχι της ωρας] μεχρι μενεγακη[γελοιο και της ωρας] αλλα για τα ξεπουληματα μια απο λιγη, οπως ελεγε και ο καραγκιοζης.
Η Ιστορια με τον ΟΣΕ ξεκινησε με την δημιουργια της ΕΡΓΟΣΕ .
Μια δηθεν ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ που στην πραγματικοτητα σκοπο ειχε την δυνατοτητα δημοπρατησης εργων χωρις ιδιαιτερη τηρηση της Νομιμοτητας των Προκηρυξεων!!!!
Στην ουσια οι δημοπρασιες γινοταν με ανοιχτες προσφερες ενωπιων των 3-5 μεγαλων κατασκευαστικων της ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ με σκοπο το μοιρασμα.
Επι πλεον υπηρξε σωσυβιο μεγαλων κατασκευαστικων που ειχαν παραμεινει στην αγορα με μονο περιουσιακο στοιχειο το ΟΝΟΜΑ.
Εταιρεια που δεν ειχε ζωη περισσοτερο απο μια εβδομαδα 7 ημερες πριν απο την διεξαγωγη διαγωνισμου τεραστιου κατασκευαστικου εργου εισηχθει στο Χρηματιστηριο!!!!!!
Την ημερα διαξαγωγης του διαγωνισμου και πριν την αποχωρηση της Επιτροπης και αναρτησης των αποτελεσματων ειχε διαδοθει η ειδηση πως ηταν ο μειοδοτης του εργου. Μεχρι το μεσημερι η μετοχη ειχε γινει πυραυλος.
Βεβαιως το ολο εργο κατασκευασθηκε με υπεργολαβιες καθως η συγκεκριμενη Εταιρεια αδυνατουσε να εκτελεσει το εργο.
Θα μπορουσα να αναφερω και το ονομα της Εταιρειας ,κολυομαι μονο και μονο απο το γεγονος οτι ο δικος μου Ανθρωπος που κι'αυτος 'ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ'' εκεινη την περιοδο δεν βρισκεται πλεον στην ζωή.........
Οι Γαλαζιοι βρηκαν αλλη φορμα.Κατασκευσαν το δικτυο με χρηματα του Ελληνα Φορολογουμενου προκειμενου να το ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ σε καλη τιμη στους Ιδιωτες.
Και βεβαι χωρις να υπαρχει η περιφημη ανταγωνιστικοτητα καθως το σιδηροδρομικο δικτυο στην χωρα ειναι ελαχιστο.
Δημοσίευση σχολίου