Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Από τον Μίκη για τον Μίκη!!

Με επιστολή απάντησε ο Μίκης Θεοδωράκης στις απειλές που εξαπέλυσε εναντίον του η πρωτοεμφανιζόμενη οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της κωλοφωτιάς- Ανταρτική Ομάδα κωλοπαιδαριστών»


Ανοιχτή Δήλωση μετανοίας

Λεβέντες μου, σας καμαρώνω! Είστε οι συνεχιστές του Κολοκοτρώνη, του Ανδρούτσου και του Άρη, σε σύγχρονη εκδοχή. Και γι΄ αυτό η τελευταία ελπίδα του προδομένου Λαού μας....
 Με τη γενναία σας δημόσια αποκήρυξή μου μού ανοίξατε τα μάτια. Ομολογώ, έστω και καθυστερημένα, ότι υπήρξα ένας ελεεινός και σιχαμερός προδότης-συνεργάτης της χούντας και της αντιλαϊκής Δεξιάς και τώρα μετανιωμένος αποζητώ τη δίκαιη τιμωρία μου.
Το σπίτι μου βρίσκεται σε μια μικρή πάροδο της οδού Γαριβάλδη, στην Επιφανούς 1, και, καθώς είμαι ξαπλωμένος, έχω απέναντί μου την πλαγιά του Φιλοπάππου, απ΄ όπου σας είναι πανεύκολο να με κάψετε ζωντανό, για να με λυτρώσετε από τις τύψεις που με ζώνουν.
Προς τούτο έχω ορθάνοιχτα τα παράθυρά μου για να σας διευκολύνω, με κίνδυνο να πάθω γρίπη. Όμως ποιος λογαριάζει τέτοιες λεπτομέρειες, όταν έχει να κάνει με terroristes- τιμωρούς όπως εσείς....
ΥΓ «Καημένε Παπαδόπουλε, πού είσαι να καμαρώσεις τη σπορά σου...»

Καημένε Μίκη που σπαταλάς τον χρόνο σου για να απαντήσεις σε φασιστοειδή κωλοπαίδια γόνων ανέραστων νεοελλήνων και σε μπάσταρδα αποπαίδια νεοφασιστών.
Είναι όμως καιρός να αναλογιστή και η αριστερά τις ευθύνες που έχει για την ύπαρξη και την γιγάντωση αυτών των (λαϊκών ηρώων)...



Ένας ανένταχτος αριστερός

Δεν υπάρχουν σχόλια: