Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Απάντηση κας Σιούτη.... στο Πρώτο Θέμα!

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΙΟΥΤΗ

ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Αθήνα, 7 Νοεμβρίου 2009

ΔΗΛΩΣΗ

Για δεύτερη κατά σειρά Κυριακή δέχομαι μια αήθη και απαράδεκτη επίθεση από την εφημερίδα «Το Πρώτο Θέμα» με διαστρέβλωση και παραποίηση γεγονότων για υποθέσεις που χειρίστηκα με απόλυτα νόμιμο και ηθικό τρόπο ως δικηγόρος κατά τους κανόνες της επιστήμης και του λειτουργήματός μου.

1. Δεν υπήρξα ποτέ συνήγορος του κου Χριστοφοράκου. Αυτό που η εταιρία SIEMENS είχε αναθέσει στη δικηγορική εταιρία, στην οποία συμμετείχα, ήταν η περιγραφή του νομικού πλαισίου της προστασίας των προσωπικών δεδομένων της εταιρίας και του προσωπικού της, στην περίπτωση κατά την οποία στο πλαίσιο κάποιου ελέγχου αυτά της ζητούντο. Η άποψη που εκφράσαμε, όπως και το δημοσίευμα αναφέρει, ήταν ότι σύμφωνα .........
με το νόμο η εταιρία SIEMENS έπρεπε να αποτανθεί στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σημειώνεται ότι, όλα τα ανωτέρω συνέβησαν πολύ πριν η αλλοδαπή ελεγκτική εταιρία έρθει στην Ελλάδα για έλεγχο της SIEMENS και βεβαίως, πολύ πριν η δημόσια ζωή βρεθεί αντιμέτωπη με την λεγόμενη υπόθεση Χριστοφοράκου.

2. Αναφορικά με τη συμμετοχή μου στις επιτροπές που αναφέρει το δημοσίευμα: στη νομοπαρασκευαστική επιτροπή του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως και στην επιτροπή του διαγωνισμού του Ελεγκτικού Συνεδρίου, συμμετείχα στην μεν πρώτη ως τακτικό μέλος, στη δε δεύτερη ως αναπληρωματικό υπό την ιδιότητά μου της καθηγήτριας του Διοικητικού Δικαίου, μετά από υπόδειξη της Νομικής Σχολής. Στο πολυμελές και όχι κομματικό Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Τεχνολογίας, ορίστηκα μετά από πρόταση του προέδρου του, καθηγητή και ακαδημαϊκού, Δημήτρη Νανόπουλου. Λόγω φόρτου εργασίας συμμετείχα σε δύο μόνο συνεδριάσεις του Συμβουλίου αυτού. Από τις παραπάνω θέσεις, για την πρώτη έλαβα μία ελάχιστη αποζημίωση ενώ για τις δύο επόμενες δεν έλαβα καμία απολύτως αμοιβή.

3. Στην υπόθεση της Μονής Τοπλού υπήρξα δικηγόρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων του Νομού Λασιθίου (την οποία και εκπροσώπησα στο Συμβούλιο της Επικρατείας), δηλαδή της τοπικής κοινωνίας που επιθυμούσε το συγκεκριμένο έργο τουριστικής ανάπτυξης, και όχι της αγγλικής εταιρίας την οποία εκπροσωπούσαν άλλα δικηγορικά γραφεία

4. Στην υπόθεση του Βοτανικού υπήρξα δικηγόρος του Δήμου Αθηναίων, του οποίου αρμοδιότητα ήταν η αποκαλούμενη «διπλή ανάπλαση» (Λεωφόρου Αλεξάνδρας και Βοτανικού). Δεν ήμουν δικηγόρος της κατασκευάστριας εταιρίας «Βωβός», την οποία εκπροσωπούσαν άλλα δικηγορικά γραφεία.

5. Δεν είμαι «προσωπάρχης» του Μεγάρου Μαξίμου, αλλά ως καθηγήτρια Δημοσίου Δικαίου είμαι σύμβουλος του Πρωθυπουργού για νομικά ζητήματα, όπως ακριβώς αναφέρεται και στην πράξη διορισμού μου και παρέχω αποκλειστικά νομικές υπηρεσίες.

Σε ολόκληρη την επαγγελματική μου διαδρομή άσκησα το επάγγελμά μου σύμφωνα με το νόμο και τη δεοντολογία, όπως οφείλει να κάνει κάθε δικηγόρος κατά την άσκηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, χωρίς αυτό να μπορεί να θεωρηθεί ασυμβίβαστο ή κώλυμα για το λειτούργημα το οποίο έχω κληθεί να υπηρετήσω τώρα. Για αυτό το θέμα, το οποίο είναι γενικότερου ενδιαφέροντος για κάθε νομικό επιστήμονα και δικηγόρο, ζητώ από το Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών του οποίου είμαι μέλος, να τοποθετηθεί

Δεν υπάρχουν σχόλια: