Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

ακούς γιώργο!!

Περίμενα με αγωνία την κατάθεση του προϋπολογισμού για να δω με λαχτάρα να πληρώνουν τον λογαριασμό οι έχοντες και κατέχοντες σύμφωνα με τα προεκλογικά λεγόμενα σας κύριε πρωθυπουργέ, και ξέρετε τι ανακάλυψα ότι ο έχων και κατέχων είμαι εγώ. ο έρμος ο μισθωτός, ο γνωστός πελάτης της εφορίας που δεν μπορώ να κρύψω τα πενιχρά μου εισοδήματα, και βλέπω γνωστούς και φίλους με βιλάρες, γιότ και αυτοκινητάρες γνωστούς θαμώνες παραθεριστικών θέρετρων εσωτερικού και εξωτερικού, να είναι ξανά στο απυρόβλητο, και αναρωτιέμαι μόνο εγώ τους βλέπω εσύ και οι υπουργοί σου κύριε πρωθυπουργέ δεν βλέπετε ή δεν θέλετε να δείτε και προτιμάτε την παλιά δοκιμασμένη συνταγή που λέει πάρτε τα από τους γνωστούς στη εφορία πελάτες μισθωτούς και συνταξιούχους.
Μας είπες κύριε πρωθυπουργέ για το τεράστιο έλλειμμα που παρέλαβες το οποίο δεν γνώριζες, μα αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήσουνα γιώργο γιατί δεν ρώταγες να μάθεις και να μην μας παραμυθιάζεις και εσύ όπως και ο προκάτοχος σου, που και αυτός ο έρμος καμένη γη μας είπε ότι βρήκε, ποιος θα κάνει τέλος πάντων αναδάσωση σ΄αυτήν την ταλαίπωρη κατακαυμένη οικονομία?
Ποιός γιώργο ?
Εγώ φυτεύω εδώ και τριάντα χρόνια, αλλά εσείς έρχεστε και τα ξεριζώνεται!!!


ένας ταλαίπωρος υπάλληλος που ακόμα ελπίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: